lørdag 24. september 2011

På tide...

Da er det vel på tide å komme igang med blogging igjen.. Hadde store planer da jeg opprettet ny blogg her i vår, og nå skriver vi allerede snart oktober.. Ja, ja en liten oppdatering er på sin plass.

Det største som har skjedd i år er at jeg ble mormor i mai:) Så dere skjønner at det er noe som var utrolig stort for meg. Jeg ble mormor til ei lita nydelig jente, og var så heldig å få lov å være med å ta imot henne. Tusen hjertelig takk til min herlige datter og svigersønn for den muligheten!

Jeg har dessverre hatt krasj på den eksterne harddisken min, så jeg har mistet utrolig masse bilder og data fra de siste månedene, men jeg har heldigvis delt bildene, så jeg skal etterhvert få de på plass igjen her hos meg. Men noen bilder hadde jeg liggende på pc'n så her får dere en liten smakebit fra livets dessert:)
Bildene over er tatt fra dagen før Emily Alice ble født og til hun er ca 1 uke. Hun kom hjem 17.mai, og farmor hadde tatt med et flagg til henne:)

I midten her er hun ca 2,5 uke, og på besøk hos tippoldemor som ble 93 år nå i august. Hun er oppkalt etter henne (Alice). Dette var stor stas. 

Det har blitt noe småtteri på mormor sin lille skatt, sydde bla stelleveske til henne. 
Hentesettet ble ferdig akkurat i tide, Benedikte valgte selv ut fargene hun ville ha på det. Lua ble litt stor, så vi måtte finne en annen  da de skulle hjem fra sykehuset. Teppet er strikket i babyull og jeg har heklet en fastmaske-kant rundt. 
Du ser og 4 av 5 generasjoner på et av bildene, desverre så mangler vi Emily Alice sin oldemor, hun døde i 1968, så hun opplevde aldri å bli mormor/oldemor. Det er så utrolig trist å tenke på. Savnet er der hele tiden.

Håper du har kost deg inne hos meg, legg gjerne igjen en liten hilsen:)
Ha en vakker dag, så høres vi snart igjen!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som nybakt mormor. Det er ingen ting som kan måle seg med å bli besteforeldre. Det er desserten vår det. Vi kan bare kose og nyte den lille :) det var koselig å se bildene av den lille og familien.

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig blogg med fine bilder, Kristina! :)
    Gratulerer så masse som mormor, og takk for ei herlig helg i Ørska i år igjen :)
    Klem

    SvarSlett