lørdag 24. september 2011

Litt av hvert..

Litt av hvert:)
Her kommer litt av hvert av det som har skjedd og er lagd det siste året.
Jeg har sydd holder til fjernkontrollene, sydd 3 vesker "Håndbagasje" av AnnaKA, fant ikke bild av min egen, men det kan det bli ei råd med:) Disse to er sydd på bestilling, i motsetning til min så sydde jeg lommer på innsiden av disse. Jeg er kjempefornøyd med min egen, og bruker den daglig. Strikketøy-mappene var og en bestilling sammen med den ene veska. 
Hentesettet oppe i hjørnet strikket jeg for en kollega av meg sist vinter, til hennes barnebarn. Begge sjalene, Flower Basket endte opp som gaver. Det beige/brune er strikket i Kauni, og det blå i Woolmeise. Noen kluter har det og blitt i løpet av det siste året. Det lyse sjalet var en bestilling til ei venninne.
Teppet nede i hjørnet heter "Gull av Gråstein", det var en gave til et venne-par på deres sølv-bryllupsdag i desember. Her har jeg skrevet ut bilder på stoff og satt inn i noen av rutene. Jakka er strikket i dobbelt garn, og er fra Nøstebarnboka. 

Teppet i midten (med detaljbilde i hjørnet) er krabbeteppe til mitt lille barnebarn:) Det er daglig i bruk!
Vottene er på pinnene og de blir nok gode å ha til vinteren. Kose oss må vi gøre iblant og, og da kan det være godt med ost/skinkehorn og en smoothie.
Jeg har hatt kjempekoselig besøk av bestevennen fra Ørsta :)Det er bare så alt for synd at dagene fyker så fort avgårde når vi er sammen!
Vi har og fått et nytt familiemedlem til i løpet av høsten, det er Whippeten "Petter", så nå teller flokken vår tre 4 beinte medlemmer i tillegg til oss på to bein. 

Takk for besøket:) Vi sees snart igjen!

2 kommentarer:

  1. Heiiii.
    Så kjekt du er tilbake i bloggeland :)
    Har kosa mej å sett på bilda dine :)
    Ha ei fortreffelig god hel vennen min <3
    Klem fra Ellinor :)

    SvarSlett
  2. Hei Kristina.
    Så kjekt at du har begynt å blogge igjen. Gleder meg til å følge med på alt det flotte du lager. God helg :)
    Klem fra Tina

    SvarSlett