fredag 8. mars 2013

Jeg sitter her og undrer meg over at det er 26 år siden du kom med brask og bram inn i livet mitt <3 Og det på selveste kvinnedagen!
Du hadde det kjempe-travelt med å komme til verden , og det resulterte i at du så dagens lys 7 uker før du egentlig skulle. 
Du er noe av det mest fantastiske jeg vet om! Jeg er så utrolig stolt av deg og det du greie å oppnå selv om det butter imot noen ganger. 

Du har gitt meg noe av det beste i hele verden:) Jeg er så utrolig glad i deg! 

Så derfor vil jeg bare rope et kjempestort Hipp, Hipp Hurra for deg og gratulerer så masse med dagen idag! Håper du får en så fantastisk flott og perfekt dag som du fortjener <3 <3 <3 
Du er verdens beste mamma for Lille My <3
 Her er du 6 mnd, 2 år og så en flott konfirmant <3
Øverst til høyre er du 3 år, så er det da vi var i Kroatia og i Paris:)


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

2 kommentarer:

  1. Kjempegrattis til den 'lille' pia di <3

    SvarSlett
  2. Kjekt å se alle bildene! Tiden går jammen fort! Gratulerer til dere begge!

    SvarSlett